Het Bike Totaal Fietspaspoort

Dé plek voor het regelen van al je fietszaken

Bij je nieuwe fiets krijg je het Bike Totaal Fietspaspoort. Hiermee regel je alles voor je fiets. Zo plan je in een paar tellen een service- of onderhoudsbeurt, een reparatie, bestel je eenvoudig een (extra) fietssleutel, en vind je alles wat je moet weten over je fiets op één plek. Zo haal jij het meeste uit je Fietspaspoort.

Plan je service- of onderhoudsbeurt en reparatie in een paar tellen

Sleutel kwijt? Bestel eenvoudig een nieuwe

Heb je een abonnement? Al je facturen op één plek

Alles over je servicepakket op een rij

Gebruikershandleiding en garantievoorwaarden altijd bij de hand

Haal het meeste uit je Fietspaspoort

Jij bent continu in beweging, en wij zijn dat ook! Daarom hebben we een paar nieuwe elementen toegevoegd aan je Fietspaspoort. Zo maken we het nóg makkelijker voor je om al je fietszaken te regelen.

Deze fiets is van…

Geef aan wie er op de fiets rijdt – handig als je een gezin hebt met meerdere van dezelfde fietsen.

Kies je voorkeurstaal

Liever geen Nederlands? Kies voor Duits of Engels.

Voeg foto’s toe

Voeg foto’s toe van je trouwe tweewieler. Handig voor de verzekering of als je fiets wordt gestolen.

Al je facturen op één plek

Heb je het Bike Totaal Zorgeloos abonnement? Je vindt al je facturen in je account.

Al je beoordelingen op een rij

Je vindt al je ingevulde beoordelingen en de reacties van de winkel in je account.

Regel het binnen een paar tellen

Is je fiets toe aan een servicebeurt? Of moet je tweewieler gerepareerd worden? Je plant in een handomdraai een afspraak in bij jouw Bike Totaal winkel.

Service- of onderhoudsbeurt

Als het tijd is voor de service- of onderhoudsbeurt van je fiets, dan ontvang je van ons een e-mail om direct je afspraak in te plannen.

Reparatie

Moet je fiets gerepareerd worden? Plan binnen een paar tellen een reparatie in. Zo stap je binnen de kortste keren weer op.

Nieuwe sleutel

Ben je je sleutel kwijt, of wil je graag een extra sleutel laten maken? Bestel eenvoudig een nieuwe.

Log in bij je Fietspaspoort

Regel al je fietszaken

Log in via onderstaande button om al je fietszaken te regelen.

Heb je nog een Profile servicepas? Klik dan hier

Bike Totaal Superservice

Alles wat je moet weten over je servicepakket

Bij je nieuwe fiets krijg je standaard superservice. In je Fietspaspoort vind je een overzicht van je servicepakket, je vorige afspraken en welke afspraken er nog aankomen.

 

Jouw mening telt

Heb je een Fietspaspoort? Dan horen we graag wat je van onze service vindt. Daar leren we van. Na elke servicebeurt krijg je via de mail een uitnodiging om je mening te geven over de geleverde service van jouw Bike Totaal winkel. Onze klanten beoordelen de servicebeurten gemiddeld maar liefst met een 9,1!

Veel gestelde vragen over het Fietspaspoort

Hoe kan ik mijn fietspaspoort activeren?

Bij aankoop van een fiets worden je gegevens geregistreerd. Je ontvangt daarna een e-mail met daarin een link om je Bike Totaal account te activeren. Dat kan met het wachtwoord uit de e-mail. Daarna kun je zelf het wachtwoord wijzigen. Als je account is geactiveerd, kun je direct je fietspaspoort inzien.

Hoe kan ik voor het eerst inloggen in mijn Fietspaspoort?

Na aankoop van je nieuwe fiets ontvang je een e-mail met een activatielink voor je Fietspaspoort. Log in met de gebruikersnaam en wachtwoord in de e-mail en maak daarna zelf een nieuw wachtwoord aan. Wel zo veilig. Bij je volgende bezoek kun je deze link gebruiken om in te loggen.

Hoe kan ik inloggen in mijn Fietspaspoort?

Heb je je Fietspaspoort geactiveerd? Gebruik dan deze link om in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Wat zijn de voorwaarden van het Fietspaspoort?

-          Het Fietspaspoort krijg je gratis bij een nieuwe fiets of bij een bepaalde selectie tweedehands fietsen.

-          Het Fietspaspoort is gekoppeld aan een specifieke fiets. Het tegoed en/of bijbehorende diensten en voordelen kunnen dus niet worden besteed of overgedragen worden aan een andere fiets.

-          Als je de fiets verkoopt, kan het Fietspaspoort aan de nieuwe eigenaar worden overgedragen.

-          Op het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Fietspaspoort ontvang je van ons diverse service gerelateerde e-mails. Dit zijn onder andere uitnodigingen voor de servicebeurten, een verzoek om een beoordeling van de uitgevoerde servicebeurt te geven (beoordeling) en informatie over het specifieke product dat je bij ons hebt gekocht, evt. vanwege productaansprakelijkheid. Omdat deze e-mails noodzakelijk zijn om je deze service te verlenen, kun je je hiervoor niet uitschrijven.

-          Heb je bij aankoop geen fietsverzekering afgesloten maar wil je dat wel? Dit kan alsnog binnen 14 dagen na aankoop, en alleen in de Bike Totaal winkel waar de fiets is gekocht.

-          Als je je Fietspaspoort activeert ga je akkoord met deze voorwaarden en onze privacyverklaring.

-          Wij behouden het recht om de voorwaarden van het Fietspaspoort op elk moment te kunnen wijzigen. Klik hier voor een volledig overzicht van de algemene voorwaarden.